Wednesday, April 8, 2015

Submarine Interview with DJ Ascaloon

Submarine Interview with

ASCALOON


Ascaloon je DJ koji dolazi iz Subotice. U svom gradu poznat kao organizator mnogih dešavanja, te festivala Summer 3P, a osim toga i kao DJ koji je nastupao širom Europe. Prvog maja, nastupa u Mađarskoj, zajedno sa poznatim Paco Osunom Osim toga, važno je pomenuti da je 2012. godine imao priliku da nastupa na Exit Festivalu zajedno sa Chrono-om.
Za oktobar ove godine najavljen je i u Holandiji, a prije toga na par regionalnih festivala. Zajedno sa Chrono-m počeo je i sa produkcijom, te su svoje zajedničke trake izdali na veoma popularnom labelu iz Njemačke, Great Suff Records, te Patent Sillz itd..
Također, Ascaloon je na Burn Residency 2015. takmičenju, po glasovima, zavržio u top 10 DJ-eva na cijelom svijetu.

Povodom gostovanja na devetom Submarine Showcase-u, koji će se održati u petak 10.04. u klubu Pussy Galore, porazgovarali smo sa Ascaloon-om :)





1. Spreman za Sarajevo? Kakva su očekivanja, dolazite sa dobrom muzikom ili samo da jedete ćevape? 

Naravno, dolazimo samo zbog ćevapa. Šalu na stranu… Pošto idemo u glavni grad mislim da će biti prisutni pravi ljudi koje ne smemo razočarati. Ubeđen sam da će biti vrhunska zabava pošto mi se čini da iza organizacije stoji profesionalna ekipa. Uvek spreman, sa muzičke strane gledano, konstantno pratim novu muziku, i u toku sam, imam dosta puno nastupa i uvek želim da budem “up to date”. Kao i sve na svetu i muzika i pravci se razvijaju, i mislim da dobar dj treba konstantno da prati te promene, naravno, u dozvoljenim granicama da se ne odrekne svog stila I muzike koju zapravo voli i pusta.


2. Od kad i kako surađuješ sa Chrono-om? Izdavali ste muziku za label-e poput Great Stuff Records, Recovery House, Patent Skillz itd.? Možeš li odabrati vašu omiljenu traku?

Sa Chrono-om sarađujem od samog starta bavljenja puštanjem muzike, od 2006 godine. Već 18 godina posećujem isključivo žurke na kojima se sluša elektronska muzika, malo sam se kasno aktivirao kao dj a mislim da mi je to išlo u korist pošto sam sakupio puno iskustva. Kada smo počeli saradjivati, osvojili smo organizaciju Progressive Passion I radili smo na tome da organizujemo kvalitetne žurke. Chrono je već nekoliko godina ranije počeo da se bavi produkcijom. Samim tim, ja sam više radio na tome da izgradim kontakte, i bavio se više organizacijom. Posle prve žurke koju smo organizovali dobili smo ogromnu energiju, jer je fenomenalno uspela, I pokrenuli niz dešavanja u lokalnim klubovima kao I na otvorenim letnjim “Open Air” prostorima. To traje i dan danas, godišnje imamo oko 7-10 dešavanja koja su uspešna i dovoljno posećena da bi bila održiva. Ja sam se bacio na produkciju pre 2 godine, i imamo nekoliko zajedničkih traka, koje su dospele do dosta popularnih izdavačkih kuća. Omiljena traka mi je Side by Side, koja nam je izdata upravo kod gore spomenute izdavačke kuće, koja je vrlo poznata i mislim da je rezultat na koji ni mi sami nismo računali da ćemo postići, mada sam imao predosećaj da će da bude BOOM. Moram I to da napomenem, da je napravljena u kolaboraciji sa našim zajedničkim dobrim drugarom Hansol-om koji je vrlo mlad dečk a za svoje godine ima i previše ambicije i talenta.

Hansol, Chrono, Ascaloon - Side By Side (Original Mix)

3. Nastupao si sa Chronom i na Exitu? Kako je bilo? Spomeni nam gdje si još puštao muziku i neke od svojih omiljenih party-a.
2011. sam dobio mogućnost da nastupam na Exit-u, i to na jednom od popularnijih stage-ova Urban Bug. Neopisiv je osećaj nastupiti pred više stotina ljudi koji su tamo samo zbog jedne stvari i to je kvalitetna  underground muzika. Ko se provodi na Urban Bug stage-u dobro zna zašto je upravo tamo! Exit je poznat i po njegovoj nesvakidašnjoj lokaciji, održava se u Petrovaradinskoj Tvrđavi. 2012-te godine smo se predstavili sa b2b setom i takodje je bilo neopisivo pozitivno. I narednih godina sam išao. Jedva cekam da idem ponovo!
Svakako bih spomenuo Summer3p Festival koji se održava na termalnim bazenima na Paliću i traje 4 dana. Ove godine puni 12 godina postojanja. Također je neopisiva lokacija I da ne spominjem da je vrhunski nastupiti pred 2000 – 2500 ljudi sa svetski poznatim izvođačima. Dođite ove godine, svi ste pozvani. Još bih spomenuo Klub K4 koji se nalazi u Sloveniji u Ljubljani, Klub SING SING u Madjarskoj u Szegedin-u , Fun Academy u Hrvatskoj u Rijeci, Klub Korona u Madjarskoj u Kecel-u. Svi su ove među uspešnim, I samim tim omiljenim žurkama gde sam imao priliku da nastupim sa izvođačima kao što su, samo neke da spomenem, Robert Babicz, Mihai Popoviciu, Julian Jeweil, Alexandar Kowalski, Jody Wisternoff, SCSI9, Ramon Tapia, Lexicon Avenue, itd…

4. Šta imaš od opreme, i kakvu muziku možemo čuti u tvom setu?

U početku sam radio sa CD plejera, I dugo godina nisam hteo da predjem na laptop. Pre nekih 2 godine sam odlučio da probam nesto za mene novo a i dosadilo mi je rezanje diskova. Moram da priznam, prvobitno mi je bilo da su trake na laptopu mnogo preglednije i za sekundu možeš da iskopaš neku traku koju bi pustio a u slučaju diskova to bi bilo prosto nemoguće… Mislim da ne treba da dokazujem da znam da radim bez “Sync” dugmeta pošto sam više od 6-7 godina radio sa CD plejera i gramofona. Sa prelaskom su mi se otvorile mogućnosti da svoje setove predstavim “šarenijim” sa dodavanjem efekata i loop-ovanjem I mislim da nisam pogrešio, jer su mi setovi energičniji i dinamičniji. Koristim Macbook Pro, NI Audio 10 muzičku karticu I jedan NI X1 mk2 kontroler. Ubuduće planiram da uzmem još jedan NI F1 kotroler da bih mogao još više da se “igram” sa remix dekovima.
Za razliku od dosta izvođača ne puštam “jedno te isto”. Uvek se trudim da su mi setovi različiti i specifični. Nigde ne puštam isti set i gledam da se eventualno samo nekoliko traka ponavlja. U smislu stila, dosta mi je širok spektar. Odabir muzike zavisi dosta od toga gde nastupam, nije svejedno da li je to festival ili klub, da li je “pure underground” zabava ili je neka komercijalnija zabava gde eventualno nastupam na stage-u gde se predstavlja underground (na primer tamo bude dosta “padobranaca” koje treba naterati da ostanu I eventualno zavole kvalitetnu underground muziku.), da li je afterparty ili je dnevna varijanata, sve u svemu uvek pripremam muziku ciljano po potrebi, naravno u granicama svog stila koji prestavljam - deep house i tech house…

Ascaloon-ov posljednji mix možete poslušati na linku ispod:
https://soundcloud.com/ascaloon/ade-promo-2014



5. Upratih i da si ušao u TOP 10 na Burn Residency takmičenju na cijelom svijetu sa 3596 glasova.
Čestitam! :) Očekuješ li prolaz na Ibizu? Kakva je konkurencija u Srbiji?

Hvala! Ove godine sam odlučio da se prijavim na Burn Residency takmičenje. Dosta sam se nećkao, pošto je prvi krug takmičenja skupljanje glasova kroz aplikaciju na FB, i samim tim poprilično puno “cimanja” i podsećivanja ljudi koji te prate i vole, da glasaju svakodnevno kroz više od mesec dana. Nije mi krivo, pošto su glasovi stizali u ogromnom broju i bez toga da sam previše molio ljude da to rade iz dana u dan… Sa postignutim glasovima za sada sam prošao tek u drugi krug takmičenja od celokupnih četiri. Ako izaberu moj mix idem u sledeći krug. MIX OFF takmičenje će se odražati najverovatnije u Beogradu, biće održan party gde će kandidati nastupiti sa nekom svetskom zvezdom. Tamo ocenjuju u celosti, stil, izbor muzike, tehniku, komunikaciju sa publikom, itd. Pobednik zastupa Srbiju i pravac Ibica u takozvani Bootcamp gde će imati prilike za usavršavanje znanja poput mentora kao sto su  naprimer Carl Cox, Yousef, Jay Lumen, Marco Bailey, Uner, Philip Straub...
U tih otprilike dve nedelje kandidati nastupaju na najboljim mestima poput Privilege, Cafe Mambo, Sankeys, itd i mentori rade na usavršavanju najboljih. I ove godine, troje najboljih finalista na Ibici osvojiće letnje rezidenture u vrhunskim klubovima, dok pobednika očekuje ugovor vredan 100.000 evra. Očekivanja zapravo nemam, skroman sam čovek i trudim se da radim ono što najbolje znam, sa 150% ulaganja energije. Samo sam se jednostavno prijavio. Ako prođem biću nasrećniji čovek na svetu definitivnoJ. Ako ne, I ovo je bilo jedno poprilično dobro iskustvo. Kad gledamo broj prijavljenih (oko stotinjak) samo bi odvojio nekih desetak koje smatram da su potencijalni prolaznici…


6. Koja se traka najviše sluša zadnjih dana?

Zapravo se sluša Romanthony "What $ Love" (Supernova Remix)


7. Kakva je situacija tu u Subotici? Šta se dešava na polju muzike i elektronske muzike? Jel i tu ima puno folka?

Ima nekoliko ekipa koje organizuju žurke, I hvala Bogu, ima dosta ljudi koji proprate zabave da bi se mogle održati žurke. Naravno bez zarade. Svi mi ovo radimo iz ljubavi prema elektronskoj muzici a ne da bi zaradili novac… Underground music never dies … heeeheh. Folka na sve strane i za mene je prosto nepodnošljivo.

8. Upratio si label Submarine Vibes? Kako ti se čini ono što radimo, i kakva ti je muzika?
Koji su inace tvoji omiljeni labeli, artisti, DJ-evi?

Čini mi se da se radi o vrlo kvalitetnom odabiru za izdavanje kod vas, I da je vrhunska muzika. Profesionalizam zrači.
Spomenuo bi Suaru, Great Stuff, Material, Noir Music, Natura Viva, Get Psysical. Od dj-a Mikalogic, Mihai Popoviciu, Gorge a ima ih previše koji su mi oniljeni, ovi su mi prvi pali na pamet.

9. Podjeli sa nama traku sa Submarine Vibes labela koja ti se najviše sviđa :)
Petros Odin - Feeling So High (Julian Wassermann Remix)


Hvala ti puno za razgovor, vidimo se i slušamo u petak!!!



Na linkovima ispod možete naći i nešto više o Ascaloon-u i poslušati njegovu muziku:

Ovdje možete poslušati i njegov zadnji mix:
ovdje provjerite FB event:
https://www.facebook.com/events/1001351456549494/

Sponzor party-a je Burn, a medijski pokrovitelji FBL.baMuzickaZona.ba i EFM Radio.



No comments:

Post a Comment